Elif-212 Kızım 3 aylık kucagımdaydı kafası sureklı oynatıyordu ıkı elımle sırtını kavrayarak tutuyordum bi anca sert sekılde omuzumdakı kemıgıme cenesını vurdu cok agladı sonra susturdum severek ama suan içim yanıyor ya. Çenesine bısey olmus mudur :(
amansallagitsin Elif-212 yok kuzum merak etme o donemlerde bnm kiz hep vururdu bana bn birde kemik yapiliyim hep cani acirdi cok uzulurdum ama elimde olan brsy degildi kafasini yanagni cenesni hep vururdu
KEREM0000000 Elif-212 benim bebeğim de bazen kendini bana vuruyor canı yanıyordur ama inşallah bişey olmaz ben vurduğu yeri elimle tutup seviyorum ağlamasın diye
neslicanben Elif-212 kafa kafa tokuşmuşluğumuz var o dönemde 🤭 hareketlerini kontrol edemedikleri için böyle kazalar yaşanıyor malesef
Kuzeymomss Elif-212 benimde 3 aylık bebeğim var, bugün kucağıma alırken kafasını oynattı parmağım gözüne girdi sanırım ya da göz çevresine geldi. Tırnağım da uzundu biraz, resmen içim gitti 😭
Elif-212 Kuzeymomss of kuzum ya kıyamam kes bence tırnaklarını ben hep kısa tutarım sureklı elımızdeler cunku canım ya
Kuzeymomss Elif-212 bende keserim normalde canım ya. Ama işten güçten hep keseceğim derken oldu, hatta bugün eşim evdeyken keseyim dedim gene unuttum 😔