Minikusalya Sabah aşı olduk iki bacagından bir saat önce ateşi yükselmeye basladı calpol verin dedi doktor bir cay kasıgı verdim 1 saat oldu hala 38 ılık duş aldırdım 37 ye düştü şimdi yine 38 oldu sizce ne yapmalıyım??
serspspl Minikusalya Temiz bir havluyu ılık suyla yıkayıp alnına koyun, havlu ısındıkça tekrar yıkayıp koyun. Ayrıca ateş düşürücü şurubunu da 4 saat arayla verebilirsiniz. Biz de aynı durumdayız şu an.
Balkizlarim Minikusalya ayaklarına limonlu çorap giydir limonlu su yap eklem yerlerine limonlu bez koyun İnce giydirin ✨
Berro Minikusalya merhaba bizde bugün olduk 4.ay asimizi dediğiniz gibi huysuz ve ateşi çıktı bir çay kaşığı kalpol verdim tedirginim çok tekrardan çıkacak diye. ilki hiç böyle yappmamisti ilk kez karşılaştım atesle
Deletedmom_123 Canım 4. Ay aşısı için değil ama beni bebeğim 3 aylıkken korona oldu ateş 38.6ydı bir çay kaşığı calpol verdik ama ateşi düşmedi doktor şırınga ile 2.5 ml (bebeğin kilosu 6300) calpol vereceksin dedi gerçekten verince düştü 6 saatte bir verdim
Kuzeymomss Deletedmom_123 merhaba benim de bebeğim 3 aylık geçen calpolun kendi kaşığıyla 1 kaşık vermiştim huysuz olduğu için. Çok mu vermiş oluyorum yani