Çarşamba sabah inşallah doğum var, beynen resetlenmiş hissediyorum , en önemlisi tavsiye isteyeceğim bebeğimi hastane çıkışı ilk yıkamayı yapabilir miyim bilmiyorum, yapan varsa nasıl yaptılar acaba 🙏🏻 İlk kızımda eşimin ailesinde kalmıştık , ama bu sefer evime geleceğim düzen açısından 🙏🏻 Dualarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum 🙏🏻🙏🏻🥰(sezaryen olacak, )