Ozgemre lokal olur diye tahmin ediyorum. Eger öyleyse igneyle uyusturup yarım saat sonraa operasyona alıyorlar.
Acısından değil de korkusundan aglayabilir. İlk gün biraz aglamaklı geçiyor, diğer günler zaten yavas yavas yoluna giriyor herşey. 1 beden büyük bez tavsiye ederim. Biz bardakta kullandık rahat etti. 4.5 aylıktı o zaman.
15 güne şişlik kızarıklık geçiyor. 1 ayda komple iyileşmiş oluyor.
Size zaten agrı kesici falan da önerirler. Düzenli bir şekilde içerse birşeyciği kalmaz