Zayn0108 çok teşekkür ederim doğar doğmaz sepsis tanısı koyuldu 😔 anne karnında bi enfeksiyona yakalandığını düşünüyor doktorlar. Benim geçirdiğim idrar yolu enfeksiyonundan ya da plesentadan amniyon sıvısına geçmiş olabilecek bakteri sebep olmuş. 1 hafta yattı çok şükür çıktık ama 3-4 gün sonra tekrar şikayetleri artınca 5 gün daha yatış yaptık antibiyotik tedavisi aldı o kadar zor günlerdi ki sezaryanlı halimle yaram sızlaya sızlaya hastaneye emzirmeye gittim onu küvezden çıkarırken içim sızlıyordu ağlaya ağlaya emziriyordum yavrumun her yerinde kablolar damar yolu falan 😔 ahhhhh neyseki çok şükür atlattık o günleri şimdi 2.5 aylık çok iyi durumu 💕