senushka siz bilirsiniz karar sizin yine de ama, aspiratörleri hiç önermiyor doktorlar vs. Yani burun damarlarına mı ne zarar veriyormuş. Ben hiç yapmadım aspiratörle. 3 cc mi deniyor minik şırıngayla bir burnuna 3 cc bir burnuna sırayla sıkıp yüz üstü yatırıp sırtına vuruyorum. Aşırı rahatlıyor. Doktorumun önerisi bu zaten.