Kikiriki yok estagfrllah doğrudur mama alan çocuklara genelde bir garip bakıyorlar yargılama hakları varmış gibi biz onları şişirmeye meraklıymışız gibi konuşuyorlar alışkınım bende 😊 hamdolsun sağlığı yerinde boyu da uzun olduğu için kiloda ayına göre ortalamanın az üstünde doktor bir sıkıntı görse söylerdi eminim ama şükür bir sıkıntı da yokmuş dengeli olarak veriyorum bende canım bu ay bizde ek gıdaya başlıyoruz inşallah ikisi arasında dengeleriz iştahlı duruyor bakalım neler olacak 😀