iremalt0067 Kızlar acil yardıma ihtiyacım var bebeğimde reflü var 10 gün sonra 4 aylık olucak reflü maması kullanıyorum ama sanki doymuyor gibi sürekli eli ağzında mamaya yemi başladık ne yapmam gerekiyor bilmiyorum yardımcı olursunuz çok severim
MinikMucizeeemm iremalt0067 ellerini keşfediyor tanıyor. Elleri ile oynuyor. Dişten dolayı damakları kaşınıyor olabilir. Benim oğlum 7ay 11 günlük 3.dişi çıkacak hala elleri ağzında. Elini ağzına götürmesinden bebeğin aç olup olmadığını anlayamazsınız. Çişli bezlerini takip edin 5-6 çişli bezi varsa doyuyordur.
prensesannesiiiiiiiii iremalt0067 doyamadığı için değil ellerini keşfettiği içim ağzında benimki 6,5 aylık hala elleri ağzında😀
Zeyneb12 iremalt0067 biZdw anne sütü almamıza ve kilomuz iyi olmasına rağmen eli sürekli ağzında. Beslenmeyi bitirir bitirmez yine ağzında. Bu aylarda ellerini keşfediyormuş endişelenmeyin kilosu ve bez sayısı normalse
iremalt0067 prensesannesiiiiiiiii normalde 2 günde bir kaka yapardı bu mamaya geçince günde 3 kere falan yapmaya başladı çevremdeki insanlar da bu sefer kilo almaz diyorlar böyle kaka yaparsa şaşdım gerçekten
twofruits iremalt0067 9 aylık dişimiz yok hala ama eli 3 aylıktan beri ağzında yetmiyor yumruk yapıp sokuyor kilo alımı yerindeyse açlık değildir. 😂