Bebeğim bi 20 gün sonra 15 aylık olacak. Bugün doğum günüm diye gezmeye gittik ama duramadan eve dönmek zorunda kaldık babasına dahi gitmedi sürekli kucak istedi ve genellikle ağladı. Yürüyebiliyor bu arada. Önceden salondan mutfağa giderken ben canı isterse gelir canı istemezse gelmezdi. Ama şimdi kapıya doğru yönelince ağlamaya başlıyor. Kafasını duvarlara kafama yüzüme vuruyor. Kucağımdan inmek istiyor atıyor yere kendini indiriyorum bu sefer yere basmak istemiyor tekrar kucak yapıyoruz. Benim gibi olan var mı acaba bu aylarda ?