YigitArasAnnesi Selam kızlar benim bebiş 8günlük emzirdim uyudu 3saattir de uyuyor uyandıramadım uykusunda 5dakika kadar emdi geri koydum birazdan tekrar deneyeceğim. Sizler kaç saatte bir emziriyorsunuz ve bu gibi durumlarda ne önerirsiniz 🥹
biryavuzkusu YigitArasAnnesi ilk günler 2 saatte bir öneriliyor sarılık Olmaması için. Gece 3 saat duruyordum en fazla. Üstünü falan açın ben altını değiştiriyordum uyandırmak istediğimde. O zaman uyanıyor
Sebusebu YigitArasAnnesi çok kücük en fazla 2 saat ara verebilirsin.şekeri düştüğü için uyanamıyor. Uyandırıp emzirmek zorundasın onun iyiliği için biliyorum insan kıyamıyor ama mecbursun allah korusun sarılık flan olur. Ayagının tabanına vur burnunh sık gerekirse uyandır
Kuzeymomss YigitArasAnnesi canım daha çok küçük. 1 veya 2 saatte bir emzirmelisin sarılık olmaması için. Gerekirse zorla uyandır, benim bebeğim 3 aylık ben hala 2 saatte bir emziriyorum
Asyaveannesi04 YigitArasAnnesi ilk 3 ay sürekli emmesi lazım uyandırın derim ayaklarını gıdıklayın bezini açın sarılık olmasın aman Ben yapışık yaşadım 3 ay çok korkuyordum sarılık olur diye çok şükür olmadı
YigitArasAnnesi Kuzeymomss Sebusebu biryavuzkusu Valla bende uyandırmaya çalışıyorum uyanmıyor uykusunda zorluyorum emsin diye emmeyince aklımda kalıyor hep 🥹 zaten yeni hastaneden taburcu oldu yavrum enfeksiyonu vardı 🥺
Yasem12 YigitArasAnnesi uyandırmak işiniz biz tabanını cimdiklerdik elimizi islatip yüzüne vururduk uyanirdi kulağının arkasını gidiklayabikirsiniz burnunu cekistirebilirsiniz şu an için bunu yapmalisiniz ben çok korkardım bunları yapmaktan ama esim yapardı çok şükrü hiç kilo kaybı da olmadi sarilikta erken düştü gaz masajida yapın bebisiniz sarılığın çabuk atar
Kuzeymomss YigitArasAnnesi burnu ile oynayın, topuğunu hafif sakın, soyun. Ama 2 saatte bir mutlaka emzirmeye çalışın. Bu arada çok geçmiş olsun
YigitArasAnnesi Kuzeymomss teşekkürler Asyaveannesi04 Yasem12 Uyandırdım zorla herşeyi denedim uyanmıyordu sonunda uyandırdım 20dakika emdi şükür 🙏🏻 hemen mayıştı geri 20dakika yeterli diye düşünüyorum ama doğru mudur