Bebeğim 14 günlük anneler ,sürekli emmek istiyor hatta memem ağzında uyumak istiyor. Yatağa koyduktan 5 dk sonra ağlıyor. Emzik vermeyin diyorlar başlıca nedeni mikrop bakteri her ne kadar yıkasanızda damak yapısını bozuyormuş vs. ilk 1 ay uzmanlar önermiyorlar. Kaynanamda ısrarla emzik veriyor dursun diye bende emzik verme taraftarı değilim sağlıklı olmadığı için ne yapacağımı şaşırdım sizler nasıl yol izlediniz, tavsiyelerinizi bekliyorum. 🙏🏻