Meriz benim oğlumda da aynısı olmuştu canım. Doktora gittigimiz zaman sormuştum ciğerlerini dinleyip ağzını burnunu kontrol edip bir sorun yok demişti. Bingildak açık olduğu için hırıltı olabiliyor demişti, bir de eğer reflü belirtileri varsa oğlunda yani reflü hastalığı varsa ondan dolayı da hırıltı olabiliyormuş. İçin rahat etsin diye istersen farklı bir doktora daha göster istersen ama benim oğlum 7 buçuk aylık oldu ve hirilti falan kalmadı geçti. Hatta 1 2 gün önce bir anda aklıma geldi ve aaa bizim çocuğun hırıltısı yok artık dedim kendi kendime.