Tuvalet eğitimi çok güzel geçti kızım 3 yaşında söylüyordu beze tamamen bay bay demiştik ama bi anda altına yapmaya başladı sürekli durmadan bizde beze geri döndük bir süre sonra tekrar bırakırız dedim ama hiç bir şekilde artık söylemiyor çok sık şekilde çiş yapıyor tutmuyor aşırı çiş yapıyor ne yapmalıyım başından geçen var mı