Merhaba kızlar 2 temmuzda köye gittik biz gittikten sonra sigorta durduk yere atmış ve buzlugumda ne var ne yoksa hep kokmuş tam 21 gün sonra eve geldik ev les gibi kokuyordu hemen dolabı boslattik vs ama 1 haftayı geçti buzlugun kokusu gitmiyo sirke ve karbonatla bir gece bekletip sildim kaseyle icine karbonat sirke ve türk kahvesi koydum hiçbiri fayda etmedi bilen varsa Allah rızası için yazsın bu koku nasıl gider kışlık bezelye falan almsitim çöp oldu 😑şimdi hiçbişey koyamiyorum fena kokuyor siner diye😔diğer bir ayrı mesele kaynanamda yedek anahtarım vardı bir kat üstümde oturuyo ne evime gitmiş ne bakmış ne havandirmis onlar gidince ben hep bakıyordum evine o benimkine hiç bakmamış bende kırıldım açıkçası eşim üstume gelip duruyo sen haksizsin diye sizce haksız miyim😔😔