Adaaa_ karliozlem kendi sütünü sür fırsat buldukça yap.. Sana krem filan öneremem kullanmadım çünkü.. İlk doğum yaptığımda olmuştu sütümü sürdüm bol bol…
1Anakuzusu Ben de çok acı çektim ilk başlarda. Zeytin yağları mı sürmedim kendi sütümü mü. Hiçbiri işe yaramadı. Ama lansinoh göğü ucu kremi birkaç gün içinde tüm yaralarımı geçirdi.
Woman35 karliozlem evet ben öyle yapmıştım çok şükür geçmişti ağlaya ağlaya emziriyodum her seferinde