Egeasaf Kızlar bana boynun şiş guatr hastalığımı var dediler yık dedim muane ol dediler bu hastalığı olan kişiler bugün biraz netten baktım uyku hali baş dönmesi mide bulantısı adet düzensizliği gibi belirtileri ver 40 gündür hastalığım gecikti kadın doğuma gidecektim ama önce bir kulak burun boğaza gitmeliyim sanırım bu hastalığı olan var mı korkuyorm nette iyi şeyler yazmıyor
Hvnannesi Egeasaf 12 yaşımdan beri guatırım var cnm omuz ağrısı halsizlikten bazen sinirlilik yapıyo ve metabolizma hızlı çalışıyor hiç bi şekilde kilo alamıyorum ama korkulacak bi hastalıklar değil nete bakma geçmiş olsun 💐
giresun Egeasaf tiroid kontrol edilmesi gerekiyor içerisinde nodül oluşmuş mu vs.. endokrinoloji gitmeniz gerek yoksa dahiliye yada genel cerrah gidip t3 T4 Ths hormon değeriniz bakılması gerekiyor..çok çeşitleri var hipotiroid hipertiroidi vs
Ssssraa Kayınvalidemde var ve onun 2 kardeşinde, kardeşinin de çocuklarında. Yıllardır bununla yaşıyorlar, ameliyat olmuş hepsi. 6ayda nir kontrole gidiyorlar korkutulduğu kadar kötü bir rahatsızlık değil
Egeasaf Hvnannesi teşekkür ederim bende kilo alıyorm yemediğim halde sanırım kilo alma da yapıyor ve nette çocuk olmasına engel diyor
Ssssraa Egeasaf yukarıda arkadaşın yazdığı gibi çeşitleri var birisinde hormon çalışıyor birisinde çalışmıyor ilaç kullanmanız gerekiyor vs.
Hvnannesi Egeasaf evet ailemdr genetik bütün halalarım babaannem anneannem hepsi guatr hastalığı var hepsinnde yavaş çalışıyor kilo aldırıyo ama hepsinin de dört beşten aşağı çocuk yok😄hepsinin oldu çocuğu benimde 17 aylık kızım var artık o eski sistemde kaldı şimdi içtiğin ilaç her şeyi düzene sokuyo emin ol korkulacak bi hastalık değil
Egeasaf Hvnannesi teşekkür ederim içim rahatladı aslında genetik o zaman bu hastalık bizde kimsede yok ama peki ağrı sızı veriyor mu ya da ameliyat oldunuz mu
Hvnannesi Egeasaf sadece ara sıra omuzlarda ağrı yapıyo o kadar bem ilaç bile kullanmıyorumdüiün yani o kadar değerlerim normale döndü ameliyat ben de dahil hiç ailemden olan olmadı bu hastalığa sahip olanlardan sadece hepimiz tek bi ilaç yani hap içiyoruz bem bıraktım doktorum gerek kalmadı gayet iyi dedi
Egeasaf Ssssraa her ay mı oluyor bu düzensizlik mesela benım bu ay ilk defa oldu 40 günüm gecikti 2 ay önce kimyasal gebelik geçirdim yoksa onun mu etkisi var diye düşünüyorm
Ssssraa Egeasaf etkisi olabilir, yani kayınvalidemde çoğu zaman var her ay olmasa da. Siz en iyisi tez zamanda bir görünün