Merhaba, oğlum 7 aylık ve 6.5 kg. Son 2 aydır kilo alımı çok düşük ancak 5.5 aylıktan beri emekliyor ve hareketli bir bebek. Doktorumuz bir takım tahliller istedi, bi sorun yok. Ancak kilo alımını desteklemek için mama takviyesi önerdi. Hali hazırda ek gıda alıyoruz 1 aydır. Mama konusu bende bi soru işareti, bizim durumumuzda olanlar var mıdır, yorumlarınızı rica ederim:)