Sizinle bisey paylaşmak istiyorum uzun zamandır buraya yazmadım ama şu an yazmak istedim reglim 4 gün gecikti ve tüm hamilelik belirtileri mi yaşıyorum sonra test yaptım erken gebelik testi ile pozitif çıktı ki çocuk gelişim öğretmeniyim yani bu konularda bilinçliyim sonra ikinci kez anne oluyorum diye sevindim ve dün gece kanamam oldu hastaneye gittim gebelik yok dedi ilk kimyasal gebelikten şüphelendiler sizin başınıza hiç test yapıp pozitif sonuç aldığınız da hamile olmadığınızı öğrendiğiniz oldu mu ???