Eda-Emir çok klasik olacak ama her çocuğun gelişimi kendine özgü. benim de etrafımda hep erkek çocuk geç konuşurcular var. Oğlum şuan 22 aylık ama 18 ay döneminde anne baba dededen ibaretti kelimeleri. 1-2 aydır kelime sayısı arttı. Hala cümlemsi yapıları yok ama kelime öğrenmesi adına resimli şeyler alıp ilgilense de ilgilenmese de her gün bir iki resmin ismini tekrar etmekle ya da evde nesneleri gösterip isimlerini söylemekle biraz kelime öğrettik diyebilirim. Az kelime çok tekrar, hemen taklit etmedi tabiki aradan biraz zaman geçtiğinde resmi gösterdiğimde çat pat söylemeye çalışmıştı. Bilmem işinize yarar mı bizim yöntemimiz bu oldu hala böyle devam ediyoruz.