Yaptıranlar yada düşünenler var mı ne yapsak bilemedim tüm düzeni bozulur mu çok mu ağlar narkoz mi verecekler ilk oğlum 6 yaşında yatırmadık erteledik bunda yatırsak mi çoğu kişi yaptır diyor iki doktora gittik biri çocuk doktoru biri üroloji onermedi