Zlm Aybars-mom160821 içine atlet olarak diyosaniz hayır geçen sene yenidoğan iken de giydirmedim yazın ama montla giysi olarak diyosaniz tek olarak giydiriyodum desenli güzel olanlardan aldım
Teemo07 Aybars-mom160821 evde zıbınla geziyor. Dışarı çıkarken dbakırda giydirmiyorum. Ankaradayız suan, burda ince askılı giydiriyorum.
edep_ya_hu_edep1 14 aylık kızım evet hala giydiriyorum. İki buçuk 3 yaşına kadar da giydirmeye dusunuyorum
Aybars-mom160821 Aloneeee bugün boyle bı soydum bebeyi ilk defa parka çıktık baya esti falan geri pişman oldum duş aldırdım bide havalar cozuttu🤪
Brutal-Betty 11 aylık giydiriyorm oğluma doğduğu günden beri ve su sıcaklarda tek zıbın giyiyor başka bir şey giymiyor
mmerwe Aybars-mom160821 kızım 5 aylık İzmir’deyiz. Dışarda hava 35 derece evde klima ile 27 derece. Sadece askılı çıtçıtlı body ile duruyor evde. Gece de öyle yatırıyorum terlemiyor.
_ipekk18 Aybars-mom160821 6 ay 24 günlüğüz zibinla yatıyor gün içinde de zibinla ama biyere gittimizde zıbın ve üst tsortu oluyor