Kmlll Arkadaşlar bebeğim 1ay 23 günlük sürekli ağlat oldu gazı mı var ne geçmiyor ve ne zamana kadar böyle ilerler
Mcnkarsel Kmlll atak haftasında olabilir. O zaman huyları degişiyo. Geçer annesi sabır. Bende 4 ay atağıyla uğraşıyorum kendime de sabır diliyorum 😅
Momofleos Aynen ya ağlamayan düzenli uyuyan çocuğum gitti 1 ayı dolunca sürekli ağlayan mız mız kucak dışında durmayan huzursuz bi bebek oldu. Gaz problemi var biraz sanırım ondan, uyanık olduğu çoğu zaman ağlıyor ve huysuz 🫤