Merhaba arkadaşlar
Almanya’da ve Hollanda da iş görüşmelerimiz olumlu yönde. Her iki taraftanda olumlu haberin geleceğinin hissiyatı içindeyiz. Bu nedenle böyle bir durumda hangi ülkeye yönelmemiz daha mantıklı bir hal olur.
Almanya da veya Hollanda da yaşayan sevgili arkadaşlarım, yorumlarınız seçim konusunda bizi epey etkileyecek. Sonuç itibariyle yaşam konusunda ikisine de uzağız. Bu yüzden fikirlerinizi be yorumlarınıza ihtiyacım var.