SuzanNaz ben yapıyorum ve ilk denememden itibaren taş gibi oluyor.Tarifini anlatayım dilerseniz yaparsınız.Birçok süt denedim en güzel tutan şok pastörize bakraclık günlük süt.Onu 44 dereceye kadar ısıtıyorum daha sonra yemek termostatı ile 44 dereceye geldiğinde 1 yemek kaşığı mayalık yoğurdumun içine ısıtmış olduğum sütten de ekleyip karıştırıyorum.Daha sonra mayamı tencere de ki süte döküp karıstıryorum bir iki.Sonra küçük kavanozlara döküyorum ağzını mayalanırken kapatmıyorum.Sofra bezine sarıp fırına koyuyorum.6 saat sonra da buz dolabına koyuyorum.24 saat ağzı açık şekilde bekliyor ve mis gibi yoğurt.Anlatması uzun gözükebilir ama çok basit