Nur234 19 temmuzda adet oldum 4,5 gün sürdü bitti Dün yine 31 temmuzda adet oldum bu 2. Gün neden. Olur acaba bir yazar mısınız
Alparslan_annsi Nur234 bende bbu yasadım 2 kere ve kist cıktı bende ama doktor hatası oldugundan kuruttuk dedı megerse kurumamş sezerywn dogumumda doktorum gordu payolojiye gıtti kist kötü huylu cıktı patlasaymş ya seni ya bebbegını öldürürmüş iyiki farketmişiz dedı doktor
Alparslan_annsi Nur234 sitrese fılan da gırdıgınde olabilior ama bnm bide ilişki sırasında da canım acıyordu kolay kolay boşalanıodm sebep olurmuş sende nasıl acaba
-erCansu- Nur234 ben 5 gün arayla regl olmuştum doktora gittim ama kist falan yoktu hafif ilthp var dedi stresten olmuştur dedi çnkü hormon kan testi falan yaptı bi sıkıntı yoktu