Bilgedefne14 Kızlar merhaba.. 8 aya giren bir prenses annesiyim. sizler 8 ay da bebişlerinize ek gıda olarak neler veriyorsunuz ara öğün ana öğün olarak. Yardımcı okursanız çok sevinirim şimdiden hepinize çok teşekkür ederim ☺️