Canım bendede aynı sorun vardı emzirme danışmanına gittim mamada veriyorum ben biberonla ama mememi geri itiyor bağırıyor meğersem süt tayzikli geldiği içinmiş dik emzirme yapmalısın dedi boğuluyormuş fazla geldiği için tepki veriyormuş yatar pozisyonda verme öne eğilme sende bebekte dik olcak dedi