Zhlllll Kızlar bebeğim 8 aylık ve 1 haftadır çok fazla bağırıyor çığlık atıyor yanından ayrılmama müsade etmiyor bu durumu normal mi ?
Musab15 Zhlllll bence normal aynı benimki de öyle. Şu sıralar sizi kaybedeceğini düşünüyor kendince düşünüp sizi yanına getirme yöntemini bulmuş benimki de bi değişik ağloyor anlıyorum beni istediğini
Oldugugibibiri Zhlllll aman yarabbi 9,5 aydan selamlar ayrılmaz bir ikiliyiz. Tuvalete gidemiyorum. Ağlamak değil bu çığırmak böğürmek ikisinden biri.
glsh3580 Zhlllll benimkide oyle uyanır uyanmaz aglio bni istio Bi yere gittiğimi odadan çıktığımı görse baslio ağlamaya yapışık ikiz gibiyiz
Uzunkipriikk Zhlllll bizimki de 8 ay 18 günlük ve bizde de durum aynı. Kızımın ağzı küçücüktür normalde ama yanından ayrıldığım an 2 metre açılıyor ben bile şaşırıyorum bazen o ağzın nasıl o kadar açıldığına 🤭