ikizannesi4242 34+5 doğum yaptım, şimdi 1 aylık bebeğim. Kontrol amaçlı 3 gün küvezde kaldı ama solunumu her şeyi normaldi. Sarılık vardı biraz o da 3 günde geçti. Doğumdan bir gece önce ciğer geliştirici yapılmıştı bana. Suyum az olduğu için ani bir kararla erken doğuma alındım ama sizin ikiz olduğu için normal zaten. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin