Egeeannesi 1- https://ty.gl/sftzkdv6bj 2-https://ty.gl/8qwdz9frg4 Merhaba kızlar bu tarz montessori yatak kullanan var mı memnun musunuz (1 numara 2 numara yazarsanız sevinirim karışıklık olmaz 😂) 2 numara da kışık yatak soğuk oluyor mu gıcırdama oluyor mu çocuk döndükçe bizim beşiğimiz bu tipti çok gıcırdıyordu
Merve_bolat Egeeannesi benim aldığım 1 cisine benziyor altı yuvalı daha iyi ve güzel ben orayı yatak olarak değil ıvır zıvır koymak için kullanıyorum
Jeatimo Egeeannesi benimki 1. Olandan ama asla ortadan girişli önermem çünkü düşme riski çok daha fazla oluyor kenardan yani 2. Olan gini olanlardan alın derim. Daha 7 aylık çok memnunum 1 aydır odasında uyuyor ilerde kalkıp düşme riski olur mu bilmiyorum
bjkbb Egeeannesi biz 2. Yi kullanıyoruz gayet memnunuz gıcırdama falan olmadı hiç soğukta olmuyo ama bizim genel olarak ev zaten çok sıcak olduğu için belki bilemiyorum
Aloneeee Egeeannesi 2 numaranın çatılısını kullanıyorum ama çatı kısmından memnun değilim. Bu gönderdiğiniz daha kullanışlı
Merve_bolat Egeeannesi henüz bebeğim küçük daha yatırmadım seneye odalrı ayıracağım o zaman kullanacağız inşallah ama bana gör kullanışlı gibi
Jeatimo Egeeannesi hayır zaten 1. Olani önerdim bende 😂 giriş yeri 2. Gibi kenardan olsun kullanım açısından demek istedim. 1. Olani kullanıyorum ben çok memnunum
Angel00 Egeeannesi 2. Olanı kullanıyorum model olarak bir catısı var memnunum ben 9 aylık kızımı gündüzleri yatırmaya alıştırıyorum
merve171214 Egeeannesi 1 olana benziyor bizimki çok rahat oğlum gündüz uykuları orda yapıo aşırı güzel yatağı ben memnunum ama kapısı ortadan olmasın alırsanız buna benzer bakablrsniz arkdşmda bunun aynısı var ortada oldugu için bir kaç kez düşme yaşadılar
Vanilyaaa Egeeannesi 2 numaralı olandan ablamın kızının var çok güzel benim kızımınkide onun catilisi 1 numara pek kullanışlı olmaz ama 2 numarayı tavsiye ederim 🤗