Hnurr ben bugün başladım. Doktorumuz kontrolünde. İlk önce meyvelerden başladık elma ile. Meyveleri cam rendede rendeleceksin dedi. Cam rende de hafif pütürlü oluyor gayette yedi bizimki. 3 gün kuralıyla sırasıyla elma, armut, kayısı, şeftali deneyeceğim. Sonrasında denediklerimden karışım yapabilirsin dedi. Sebzeleri de haşlayıp çatalla ezecekmişiz. Tabi alerjik olmayan sebzeler kabak, brokoli gibi. Sebzelerin üstüne bir yemek kaşığı zeytinyağı ilave edeceğiz. Baharat tuz vs yasak. Sebzelere geçince su vermeye de başlayacağız. Limon serbest dedi meyvelere bile limon sıkabilirsin severse dedi. Miktar kısıtlaması yok. İlk etapta meyveler 3 öğün sabah 10, öğlen 1 ve öğleden sonra 3 de son öğün olacak. Ben bugün ilk gündü uyku saatleri uymadı o yüzden 2 öğün verdim. Sebzelere geçince ise 2 öğün meyve 2 öğün sebze olarak 4 de çıkacak öğünler. Yoğurt yumurta vs çok daha sonra deneyeceğiz.