Norveckizi aşırı kalitesiz bi malzeme. Ben geçen sene aldım 300₺ mi neydi. Ya da 200₺ tam emin değilim. Boyu bi kere kısa. Malzeme çok dandik dokunsanız uçar gider. Ben şimdi bebeğimin ek gıda malzemelerini biberonlarını falan koyuyorum ama kavanozlar ve bakliyat için alacaksanız olabilir. Ama ben sizin yerinizde olsam biraz daha bütçe ayırıp daha güzel bi dolap almaya çalışırım. Ikea varsa bulunduğunuz yerde alt katlarında outlet oluyor. 1000-1300₺ arası düşüyor iki kapılı dolaplar. Hem kaliteli hem içine istediğin gibi raf al değiştir tak takıştır. Tabi tercih meselesi.