BirAnneBirBebekkkKk 2 yasinda oglum var 17 saat yolculuk yapicaz yanimdaki koltuguda almali miyim kizlar parasida 1000 tl olucak ikisi ikilemde kaldim siz olsaniz napardiniz
Ayselmiros BirAnneBirBebekkkKk bence durumunuz varsa alın ikisini onu cam kenarına atarsınıx hem uyur hemde oyuncak gibi bişiler alırsanız oyalanır yolculuk süresi çok uzun kucağınızda bacaklarınız biter çok bunalırsınız
aslbaybars BirAnneBirBebekkkKk benimde oğlum var iki yaşında geçenlerde 7 saatlik yolculuk yaptık çok zor oluyor. Yanınızdaki koltuğu alın mutlaka . Bir de tavsiyem gece yolculuğu yapmanız
BirAnneBirBebekkkKk Ayselmiros evet kayinvalidemle bile gelmistik bi o aliyordu bi ben yinede kollarim kopmustu haklisinuz