[silindi] 3 ay 15 gün önce doğum yaptım 3aydkr sürekli kanamam var durmuyordu adet gibi oluyordum hastaneye gittim bugün kan istedi sonra bana duphaston yazdı bu habi kullanan varmı ne kadar c İçmem gerekir