Kızlar bugun kontrole gittim baş cevresini doktor 37 ölçtü takip edicez dedi internete bakıncada iç açıcı şeyler yazmıyo baş cevresi normalin altında mı yani böyle olupta normale dönen var mı yapısal olabilir mi yoksa altında bi hastalık falan mı var moralim bozuldu