Sedaemiralp Hanımlar bebeğim 2.5 aylık ve emziriyorum bugün normal boyayla saçlarımı boyadım vicdan azabı oldu benim gibi boyayan anneler varmı bi zararı olurmuki 🙁😪
ozgevolkan Sedaemiralp bende boyattım emziriyorum çok şükür bişey olmadı . Ben de çok vicdan yapmıştım 9 ay boyunca asla boyamadım. Ama dediğim gibi şükür sorun yok