Asyameva29 yok kanca gibi birşeyle kökten tutunca hemen düşüyo zaten hiç acı ağrı olmuyor 2 kere çıkarttırdım ben
ağrı yapıyordu 2 kere çıkartılıp yenisini yaptırdım ama ağrıyı yapan o diş değil yanındaki 20likmiş. biz anlayana kadar 3 kere o diş yapılmış oldu 😂
ne için çıkartıldığına bağlı tabi belki aynı kaplama tekrar takılabilir; duruma göre değişir