Smyy34 Sezaryen doğum yapalı 30 gün oldu ilk başlarda bi ağrım yoktu 2- 3 gündür çok belim ağrıyor eğilip kalkarken bebeğimi kucağıma alırken belime sancı geliyor doktora gitmelimiyim yoksa zamanla geçermi ne yapmalıyım bilmiyorum
Sabirellaaaa Smyy34 bi kaç ay yoğun agrım olmustu 6. Aydan sonra falan gecti benimki yada ben alıstım bilmiyorum 😀
Hilalderin Smyy34 canim benimde o sekilde oldu 2. Aydan sonra cok sukurr gecto tüm agrilarim tamamen .Masallah diyimde bazen dpgum yaptigimi bile unutuyorum 😀
Feyzarda Bende de aynısı var . Bir de odemlerim geçmedi. Daha 40miz çıkmadı. Napacagim böyle hiç bilmiyorum.