Bebeğim 7 aylık salgın var üşüttü idararında iltihap var diye gittik iltihap çıktı fakat idrarında glikoz görnmş bebeğim doğduğundn beri ayakları çok terliyo onu sordum sorunca zaten idrardada glikoz çıktı ailede şeker hastası varmı diye sordu bu durumu yaşayan varmı