Elin34 evet o kadar yoruldum ki yeni doğan döneminde bile bu kadar yormamisti beni. Bizim de emziğiyle uyuyan bie bebekti. Gece bir defa uyanırdı sadece. Sonra sabahları yanıma alırdım 11e kadar, uyanır bana bakar geri uyurdu. Öğleden sonra uyurdu. Şimdi yedide uyanıyor, tüm gün uykuya direnmekle geçiyor günümüz. Gece de sürekli uyanıyor. Yorgunluktan uykusuzluktan ölüyorum artık 😅