Egeeannesi Kızlar normal üçgen montessori yatak yerden çıtalı montessori yatak ve ikea divan yatak arasında çok kaldım lütfen odalarınızın fotoğraflarını atar mısınız fikir olur ☺️
Naturall Egeeannesi Henüz odamız yok ilerleyen zamanlarda yapacağız ama ben İKEA’nın divanını alacağım bana göre çok şık duruyor çoğu yataktan
anataraf1leoparbenim Egeeannesi şimdi kızımın odasını atarım atmasına da 😀😅 ya beni fark etmesin istediğim bi tanıdığım da buraya üyeyse ve odadan beni tanırsa 😅😂 yoksa nasıl dedikodu yaparım burada
mamanveutdormir anataraf1leoparbenim ay bende bende sırf bu sebepten atamam hiç odamı evimi kızımı kendimi 😂😂
Tugce Egeeannesi İkea divandan bildiriyorum. Rahat değil 😅 asla normal bir yatak konforum yok şu anda
mamanveutdormir anataraf1leoparbenim valla ya düşünüyorum da oda gizli isimle takılıyorsa ve ben onunla o olduğunu bilmeden konuşuyorsam 😂😂
Egeeannesi Laden çok güzelmiş güle güle kullansın nereden aldınız yatağı memnun musunuz bu yerden yataklar soğuk oluyor mu
anataraf1leoparbenim mamanveutdormir kız çok denk geldim benzer olaylar mesela yakın zamanda Kaynanam la olay yaşamışımdır birisi eltimin şu tavrı diye yazınca özellikle girer okurum 😂denk gelse de bi sıkıştırsam köşeye diye
Laden Egeeannesi kışın odasında yatmıyor zaten. Yazında sıcak olduğu için sorun olmuyor. Memnunum ben. Trendyoldan almıştım 2 yıl önce☺️
Tugce Egeeannesi Gerçekten her gün yatmak için rahat değil. Misafir odam için demiş olsaydınız önerebilirdim fakat her gün yatmak için hiç ama hiç önermem. Normal bir yatakla mukayese dahi edilemez. Dokulu bir sünger. Epey de ince
saribezlianne Egeeannesi geçen yıl nisan Mayıs ayı gibi marangoza yaptırdım hamileydim yaptırdğımda. Kızım şuan 13 aylık henüz kullanmadık arkadaşlarım gelince çocukları uyuyunca orada yatıyor memnunum. Bellona’dan tek kişilik yatak almıştım geçen sene 690₺ ye. Baya bi konforlu
kivirciginannesi Egeeannesi ben ikeadan kurdum oğlumun odasını uzayan yatak aldım siyah hem şık hem kullanışlı, ama dolabı çok dandik hiç beğenmiyorum taşınmada çarpıldığı her yeri dağıldı zaten kurarkende çok kalitesiz olduğunu farketmiştik
Mrymalya kivirciginannesi bizim de dolabimiz ikeadan 1 ay önce tasındık bizde ama bi yerinde çizik bile olmadı sizin taşıyanlar dikkat etmemişler sanırım