Dilara_Atalay33 Merhaba anneler oğlumun 2 aylik aşısı şişti içi iltihap oldu 4.ay 15 günlük şuan ne yapmak lazım başına gelen varmı hemşireye sordum bana size söyledik başta olacaklari diyor bir yardımı olmadı yani zararı olurmu doktora götürmeye gerek varmı acaba
Merve-Mert Dilara_Atalay33 çok normal öyle olması aşı tuttu derlermiş hatta. İltihap aksın ama siz sıkmayın normal bir durum yani doktorumuz bize sakın sıkmayın bu çok normal demişti
Hamzajda Dilara_Atalay33 bizim daha yeni geçti 1 yaşında olucak 11 gün sonra evet hep bi iltihap durumu oluyo aşının özelliği sanırım dr heray konrtrolde soruyordum şükür geçti
Dilara_Atalay33 Merve-Mert çok az sıktım ama bidaha sıkmam o zmn zaten ağlayınca bıraktım az bişe çıktı anne sütü sürsem peki sakinca olurmu herşeye iyi geliyor anne sutu çünkü