Biz aptamil verdik çok gaz yaptı ama bebeğime iyi geldi diyebilirim, gaz sancısı çok geçiyor diye sma optipro aldık aptamile göre tadını daha az seviyor ama daha az gaz yaptı ben bebeğim smanın tadından sıkılınca ara ara aptamil veriyorum ikisi karışık gidiyorum, kilo alma konusu benim içinde mühim çünkü 2500 kilo doğdu küçücüktü, dün kendisine golden goat keçi sütlü mamayı aldım bana bunu çok tavsiye ettiler, eğer keçi sütlü mama gaz yaparsa diye de maflor adında bir gaz damlası buna çok iyi geliyor dediler, ilk ay sadece aptamil kullandık gaz damlası da bio gaia idi fena değildi ama çok çok iyi değildi, ikinci ay sma ve aptamile geçtik aptamilij içine 6 damla relactaz kullanıyorum harika iyi geliyor , uzun oldu ama sizinle de paylaşmak istedim