Son zamanlar neden bilmiyorum ama aşırı derece de yemek yeme isteği ve yemek .. Aynı durumu yasayan var mı? Kendimi durduramıyorumm bana noluyor Bilmiyorum. Genelde regl olmama 1 hafta kala iştah başlardı bende bu çok başka.. Sürekli yemek yemek istiyorum gece gündüz. Abartısız söylüyorum günde 7 8 öğün yiyorum bu aralar