Birkucukumutcuk Kizlar cok acil. Bebisim cok ateslendi. Calpol verdim, duş da aldırdım beklemedeyim. Atesi düşmez ise hangi hastanenin aciline goturmeliyim? Bilenler yazabilirler mi?
Ayso5 Birkucukumutcuk medical De çok doktoru nöbetçisi oluyor diye biliyorum birde şehir hastanesi oluyor. Çok geçmiş olsun
Birkucukumutcuk Hakcjrks teşekkür ederim. İyidir değil mi? Normalde burada yaşamıyorum. O yzuden soruyorum.
Birkucukumutcuk Ayso5 medikal park yakın zaten oraya götüreceğim olmadi. Hala düşmedi 38 lerce geziniyor.