mutlucan kizim 25 aylik oldu.ama hala oyuncaklarla ilgili degil cok nadir yuzlerine bakar oda 2 dakikayi gecmez napicam varmi benim yavrumda boyleydi duzeldi bu bir surec diyen nolur yazin
Deletedmom_109 mutlucan benim oğlum öyleydi. 2.5 yaşında şimdi bir tık daha ilgili. Bu süreçte oyuncak rotasyonu yaptım. Birbiriyle uyumlu bağlantılı oyuncakları çıkardım diğerlerini kaldırdım. Mesela 2 hafta legolar diğer hafta ip geçirme bul taklar vs gibi
mutlucan Deletedmom_109 hep egitici seyler aliyorum en faxla gun icinde 10 dakika oda yeni diye sonra ilgilenmez .oyuncaklarla oynayalim kizim diyorum oynamiycam diyo istemiyo duzelicegi gunu bekliyorum
gokkusagitozu Çok fazla mı oyuncak var? Ben görüyorum herkeste sepet halinde oyuncaklar, bu yanlış aslında bazılarını kaldırmak dönüşümlü olarak kullanmak lazım. Ve oyuncaklarla tek başına zaman geçirmesini beklemeyin mutlaka yanında biri olmalı ki ilgisi olsun.
mutlucan gokkusagitozu aslinda oylede denedim hatta bir sure hepsini kaldirdim bir sure sonra cikardim yine ben yanindayken belki 5 dakika getisi yok
Deletedmom_109 mutlucan 10 dakika bence yaşı için süper 😁 bir de siz yanında oturun beraber oynayın. İlk defa bir oyuncak aldıysak babası ben 3ümüz oynarız o şekilde ilgisini çekiyor.
mutlucan Deletedmom_109 yani benimleyken oyle zaten yanlizken hic korkuyorum.ya oyuncaklara ilgisizligi farkli birseyden kaynaklanirmi bu tek basina bir sikintimi baska bebekler cok ilgili oyuncaga kizim neden degil falan kafamda deli sorular