Cutiepie33 Ege_Ruya biz sıcaklar başladığından beri klimalı odadan öbür odaya bile gitmiyoruz sadece banyo yapmaya gidiyoruz günlük 😊
Deletedmom83610 Ege_Ruya iştahsızlık daha 3 aglk ama ne emmek istyr ne mama ne zmaan hava serinlerse o zaman yiyor cok yprandm susuz kalcak dye.yazi normalde coo severm ama bu sene hiç sevemedim mafoldm
Ege_Ruya Deletedmom83610 biz de 2 aylık olduk Ağustos un gormesiyle beraber çocuk sürekli uykusundan uyanıp duruyor hergün yikadam hasta olur diye korkuyorum ooof kış gelsin diyorum ilk kez
minigiminannesiii Ege_Ruya bizimki de 2.5 aylık hasta olur diye korkmayın havalar çok sıcak her gün yıkayın hemen kuruyorlar zaten. Ben her gün yıkıyorum
Deletedmom83610 Ege_Ruya bende yaa benmkide yemiyir cildircam bu hava da ax susuz kalck iki yudum içsin dye neler yapiorm
Ege_Ruya minigiminannesiii ay ne bilim ya sabahları hep burnu tıkalı oluyor bende bundan korkuyorum hasta mı diye