AAhsenn Benim bebeğim de öyle canım bazen çok uyuyor çok acıkıyor uzun emiyo uyumadığı günler kısa çok acıktığı zaman genelde çok emiyo hiç bırakmıyo sütün fazlasını çıkarmaya başladığı an bırakıyorum çıkartıyorsa zaten doymuştur, doktorum bilir dedi doyduğunu gerisi güven duygusu vs. Bırakmak istemiyorlar ondan sanırım 🥰 bide dediğin gibi ağlamıyorsa ve gülümsüyorsa Buda doymuş olduğunun belirtisi canım