Marleyhouse Çocuğumda covid belirtileri var, ateşi 39,5 kadar çıktı hiç inmeyen bir ateş duş aldirsakta kuruyunca ateş geri çıkıyor ateş dusurucuden başka bişi vermediler fitil bide . Böyle bi iş mi olur ya 3 yıldır şu virüse bı çare bulunmaz mi ?😡
kirmizibalikgolde Marleyhouse bizde bebeğim 4 aylıkken olduk m çok ateşi vardı. Tek çare antibiyotik . Benim kızım çok kotu olmustu boğazları felan
Marleyhouse kirmizibalikgolde benimkinin de bogazlari öyledir dünden beri ilk defa uyuyor bütün gece ağladı yandı çocuğum ateş düşürücüler ise yaramıyor 🤦
kirmizibalikgolde Marleyhouse antibiyotiksiz nasıl geçer bilmiyorum çünkü covid ağır bir hastalık Allah Yardimciniz olsun
gage Biz de covidiz öksürüğü olduğu için bugün antibiyotik başladık.doktorum ateşin maksimum 3 gün yükseleceğini söylemişti bizde 2 gün yükseldi 2 günü de acilde geçirdik. Ben çok kötüyüm şimdi de.parol ve vitaminler alıyorum ama boğaz ağrısı öksürük halsizlik mahvetti beni.bir an önce geçiririz insallah
Marleyhouse gage bende biraz boğaz ağrısı vardı eşim covid pozitif çıktı bizde şuan bişi yok 5 gün oldu çocuğum kötüleşti şimdi ateş çok yüksek 39,5 Lara kadar çıkıyor. Fitil veriyor acil öksürük inşallah olmaz antibiyotik başladık biz boğazları kızarık miş burunları feci tıkalı . Beni emmiyor mama kullanıyoruz tam büyüme evresi inşallah köşe sürer toplamda kötü olarak kaç gün sürdü şuan ateş halsizlik hat safhada
gage Marleyhouse bizim 2 gün sürdü ama biz evde dusuremedik 2 gün acile gidip iğne yaptırdık.doktorlsr hep kendinize dikkat edin çocuklar çabuk atlatıyor dedi.su an ben perişan haldeyim.bugun yine acile gideceğim büyük ihtimal.siz hangi antibiyotiği kullanıyorsunuz?
Busraozannnn Zeytinyağında sarımsağı ezip 5-6 saat bekletim sonra bebeğin ayaklarının altına sürün çorap giydirin ben bebeğime öyle yaptım 1 aylıkken covid geçirmiçti Ateşine iyi geldi