Egeninannesi_11 herkes kendi kullandığı mamayi en iyisi olarak söyleyecek burada .En iyi mamayi kullanarak çocuğunuzun verdiği tepkilere göre seçebilirsiniz. Mesela bize aptamil hiç yaramadı sürekli gaz ve kusma oldu . Bebelac çok rahattı. Ama bizi rahatlatan diğerine
dokunabiliyor .